B1 schrijven: waarom is dat belangrijk?

Een begrijpelijke website wordt steeds belangrijker. Een groot deel van je website bestaat uit tekst. Als je in je webteksten rekening houdt met het niveau van lezen van je bezoekers, maak je je site bereikbaar voor meer mensen. Dit niveau van lezen heet ook wel het taalniveau. Schrijf je op B1-taalniveau? Dan snapt bijna iedereen […]
Marketing & communicatie

Dit is de basis. Een goede strategie zorgt ervoor dat al je inspanningen in lijn zijn met je doelen. Hier bepalen we hoe je jouw merk wilt positioneren, welke boodschap je wilt overbrengen en hoe je jouw doelgroep het beste bereikt.
Zonder een strategie blijven je inspanningen versnipperd en mis je kansen.
Merkpositionering

Een sterke positionering geeft je merk een unieke plek in de markt. Het is essentieel om je te onderscheiden van concurrenten en herkenbaar en relevant te zijn voor je doelgroep.
Positionering is de kern van je merk. Alles wat je doet, van communicatie tot klantcontact, begint hier.
Boost je online zichtbaarheid met een sterke SEO-strategie

Of je nu een klein lokaal bedrijf bent of een groeiende onderneming: online zichtbaarheid is belangrijker dan ooit. Websites die hoog ranken in zoekmachines worden gezien als relevant, belangrijk en betrouwbaar. Door de juiste SEO-technieken toe te passen kun je op een duurzame manier je organische posities, en daarmee je online vindbaarheid verbeteren. Dit zorgt […]
Contentstrategie

Met de juiste content bereik je jouw doelgroep op een betekenisvolle manier. Denk aan het delen van verhalen die aansluiten bij hun behoeften of het creëren van waardevolle content die vertrouwen en loyaliteit opbouwt.
Contentstrategie zorgt ervoor dat je boodschap niet alleen gehoord, maar ook gewaardeerd wordt.
Het einde van third party cookies: wat betekent het?

Privacybescherming wordt met de dag belangrijker in de online wereld. Dit heeft onder
andere als gevolg dat diverse internetbrowsers aangegeven hebben afscheid te gaan
nemen van third party cookies. Browsers Safari en Firefox zijn hier al mee gestopt, en
Google is ook voornemens om voor het einde van 2024 deze cookies in de ban te doen. Wat
betekent dit voor gebruikers én adverteerders?
Copywriting

Sterke teksten doen meer dan informeren. Ze zorgen dat je opvalt, je doelgroep aanspreekt én aanzet tot actie. Of het nu gaat om een overtuigende campagne, een scherpe webtekst of het verhaal achter je merk – goede copy is onmisbaar.
Maar veel bedrijven lopen vast op de juiste woorden.
Wat willen we precies zeggen?
Hoe houden we het kort, krachtig én duidelijk?
Hoe laten we onze merkidentiteit terugkomen in tekst?
Daar helpen wij bij. Onze copywriters zorgen voor tekst met richting, gevoel en resultaat.